Wojtek - 502418275
Kuba - 660156130
biuroprzystanekoboz@gmail.com

Wycieczki/Zielone Szkoły

Młodzież z SP z Ostrowa w podboju Zamościa - polskiej perły renesansu!

Uczestnicy wycieczki z Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie środę przeznaczyli na zwiedzanie miasta Zamość.
Historię jednego z najpiękniejszych polskich miast w barwny i niezwykle ciekawy sposób przybliżył wszystkim Pan Sławek – licencjonowany przewodnik.
Dowiedzieliśmy się kim byli Jan i Tomasz Zamoyscy, jaką rolę odegrali włoscy architekci, jaki związek z miastem miała królowa Marysieńka oraz król Jan III Sobieski, a także od jakiego wydarzenia związanego z historią Zamościa zaczerpnięte zostało określenie „szwedzki stół”.
Finiszem wędrówki po Zamościu było wspólne zdjęcie na tle zamojskiego Ratusza oraz uczestnictwo w symulacji armatniego wystrzału przygotowanego przez miejscową grupę rekonstrukcyjną.
W imieniu organizatora Przystanek Obóz serdecznie dziękujemy uczniom za wzorowa postawę podczas wycieczki.
Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania, współpracy i rywalizacji grup.
✅ wycieczka na wieżę widokową,
✅ turniej klas o Puchar „najlepszego wychowawcy wycieczki”,
✅ wycieczka do Zamościa,
Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z wycieczki do Zamościa❗️
Przystanek Obóz

Lena z Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie mianowana ma puszkarza - obrońcę Twierdzy Zamość!

Uczniowie z Ostrowa w podboju Zamościa – polskiej Padwy północy
🔸obronie twierdzy Zamość,
🔸poznali historię Zamościa w opowiadaniu przewodnika.

Dzień pełen wyzwań przed uczniami
ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie

Drugi dzień naszej wycieczki integracyjnej na Roztoczu to przede wszystkim sprawdzian umiejętności sportowych, organizacyjnych ale również komunikacyjnych.
Tuż po porannym rozruchu oraz śniadaniu uczniowie wyłonili dwóch kapitanów pod których przewodnictwem Drużyny rywalizowały w konkurencjach sportowych oraz grze terenowej o Puchar najlepszych wychowawców wycieczki.
Rywalizacja toczyła sie w 3 konkurencjach:
✅ Turnieju siatkówki 🏆 Wygrała Grupa I kapitana Nikodema w setach 2:1
✅ Turnieju tenisa stołowego 🏆wygrała Grupa II kapitana Maksa (Maks, Kacper, Gabriela, Maja),
✅ Grze Terenowej w Poszukiwaniu Skarbów Roztocza 🏆, która decydowała o ostatecznym zwycięstwie. Po emocjonującej rywalizacji Lena z Grupy II znalazła ostatni 35 Skarb i tym samym zapewniła zwycięstwo swojej drużynie.
Nagrodą był Puchar oraz specjalna niespodzianka od organizatora – masaż klasyczny dla wychowawczyń tj. Pani Marioli i Małgosi 🙂
Intensywny dzień kończymy
🔹basenem,
🔹uroczystym ogniskiem na którym podsumowaliśmy wyjazd otaz ogłosiliśmy zwycięzców konkursów.
Jutro na uczestników przygotowalismy ogromną dawkę historii. Wspolnie wyruszymy bowiem na podbój „Padwy Północy” tj. miasta Zamość.
Wszystkim uczniom ze SP z Ostrowa dziękujemy za wspólnie spędzony czas.
Mamy nadzieję, że wyjazd był na tyle interesujący, że już wiosną spotkamy się na kolejnym.

Co to był za dzień!!!

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie pierwszy dzień wycieczki kończy fantastyczną dyskoteką!
Jesteśmy pełni podziwu, szczególnie za 100% udział w dyskotece, piękne stroje i przednią zabawę.
Brawo WY!
Przed nami:
✅ poranny rozruch,
✅ Turniej o Puchar „Najlepszego Wychowawcy wycieczki” w tym konkurencje: tenis stołowy, piłka siatkowa oraz gra terenowa,🥇
✅ wycieczka na wieżę widokową,
✅ relaks w basenie i strefie SPA🤽🏊‍♂️🤽‍♂️
✅ uroczyste ognisko.

Przystanek Obóz ze SP im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie

Złota polska jesień to zdaniem kadry nauczycielskiej SP z Ostrowa doskonały czas na wyjazd integracyjny.
Młodzież że SP z Ostrowa zdecydowała się na wyjazd klasowy na ZIELONĄ SZKOŁĘ na malownicze Roztocze 🇵🇱.
Przystanek Obóz – jako organizator wyjazdu zapewnił szereg atrakcji, które z całą pewnością pomogą zintegrować klasy.
Pierwszy dzień pobytu nasi uczniowie przeznaczyli na:
🔶 wycieczkę z przewodnikiem nad rzekę Tanew i zwiedzanie wodospadów tzw. szumów na Tanwi,
🔶 gier zespołowych,
🔶 turnieju rywalizacji klas o Puchar Najlepszego wychowawcy „wycieczki na Roztocze”,
🔶 uroczystego ogniska,
Wszystkim uczestnikom życzymy udanego i pełnego przygód wyjazdu, a w nowym roku szkolnym samych sukcesów w nauce oraz rozwoju indywidualnych zainteresowań.
POWODZENIA 🤜🤛

SP im. Mikołaja Kopernika w Ostrowie na roztoczańskich szlakach!

Przed uczestnikami:
✅ poranny rozruch,
✅ Turniej o Puchar „Najlepszego Wychowawcy wycieczki” w tym konkurencje: tenis stołowy, piłka siatkowa oraz gra terenowa „Skarby Roztocza”, a na deser:
✅ Zamość – wycieczka do polskiej perły renesansu.
Zachęcamy do śledzenia naszej strony. Wieczorem fotorelacja z pierwszego dnia wycieczki!

Wycieczka do Zamościa - polskiej Padwy północy i perły renesansu

Uczniowie Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku po opuszczeniu malowniczego Roztocza udali się wprost na zwiedzanie Zamościa.
Historię jednego z najpiękniejszych polskich miast w barwny i niezwykle ciekawy sposób przybliżyli wszystkim Pan Sławek oraz Pan Ryszard – licencjonowani przewodnicy po Roztoczu i Zamojszczyźnie
Podczas zwiedzania dzięki wiedzy Przewodników:
✅ Dowiedzieliśmy się kim byli Jan i Tomasz Zamoyscy,
✅ Jaką rolę odegrali włoscy architekci,
✅ Jaki związek z miastem miała królowa Marysieńka oraz król Jan III Sobieski,
✅ A także od jakiego wydarzenia związanego z historią Zamościa zaczerpnięte zostało określenie „szwedzki stół” i wiele wiele więcej
W imieniu organizatora Przystanek Obóz serdecznie dziękujemy uczniom klas 1C1, 1D, 1E1 oraz 1E2 za niezwykły wyjazd na Roztocze. Z całą pewnością integracja klas czyli główny cel naszego wyjazdu został osiągnięty. 😎
Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania, współpracy i rywalizacji uczestników podczas licznych aktywnościach podejmowanych podczas wyjazdu.
✅ spływ kajakowy,
✅ turniej klas o Puchar „Najlepszego wychowawcy wycieczki”. Gratulujemy wszystkim zaangażowania, a klasie 1D zwycięstwa❗️
✅ wycieczka do Zamościa,
Niestety nasza wycieczka w dniu dzisiejszym dobiega końca więc pragniemy życzyć wychowawcom, nauczycielom oraz licealistom wielu sukcesów podczas czterech lat edukacji w III LO❗️Mamy nadzieję, że zobaczymy się jeszcze nie raz na wspólnym wyjeździe 😊
Przystanek Obóz

Tola z klasy 1E2 w LO Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku mianowana ma puszkarza - obrońcę Twierdzy Zamość!

Uczniowie „Słowaka” w podboju Zamościa polskiej Padwy północy
🔸obronie twierdzy Zamość,
🔸poznali historię Zamościa w opowiadaniu przewodników.

Dzień pełen wyzwań przed uczniami otwockiego „Słowaka”

Drugi dzień naszej wycieczki integracyjnej na Roztocze to przede wszystkim sprawdzian umiejętności sportowych, organizacyjnych ale również komunikacyjnych.
Dzień rozpoczęliśmy od krótkiego biegu po roztoczańskich lasach oraz rozciągania, aby pobudzić nasze ciała. Każdy w swoim tempie, ale najważniejsze jest to aby wejść dobrze w nowy dzień.
Po pysznym śniadaniu ze szwedzkim stołem (o którym dowiemy się więcej już jutro od przewodnika w Zamościu) ruszyliśmy na start naszego kilkugodzinny spływu kajakowego. Na miejscu zostaliśmy wyposażeni w profesjonalny sprzęt: kapoki, wiosła, kajaki i pełni entuzjazmu ruszyliśmy na rzekę Wieprz. Na trasie nie były nam straszne mielizny, kłody, rozwidlenia czy wodospady. Po 3h intensywnej pracy na rzece udało nam się wszystkim dotrzeć do mety w bardzo dobrym czasie jak na ponad 100 osobową grupę. BRAWO WY❗️Jesteśmy z was dumni 👊
Plan na drugą część dnia był równie intensywny jak przedpołudniowy wypad na kajaki:
🔹 Druga Edycja Turnieju Klas o miano Najlepszego Wychowawcy w Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku, a uczniowie klas 1C1, 1D, 1E1 i 1E2 rywalizowali w trzech konkurencjach:
✅ Turniej siatkówki 🏆 Wygrała klasa 1C1 w składzie: Marysia, Julia, Gabrysia, Zuzia, Mikołaj, Borys, Paweł, Jakub.
✅ Turniej tenisa stołowego 🏆 Wygrała klasa 1E1 zarówno w kategorii dziewcząt jak i chłopców. Reprezentantami klasy byli Maja oraz Antek.
✅ Gra Terenowa w Poszukiwaniu Skarbów Roztocza 🏆 Wygrała klasa 1D w składzie: Kacper, Zuzia, Maja, Zosia, Tosia i Basia.
Wszystkie klasy spisały się na medal w rywalizacji i do samego końca walka o zwycięstwo była zacięta.
Finalny zwycięzca mógł być jednak tylko jeden. Klasa 1D wygrała zdobywając największą ilość oczek co po podsumowaniu zdobytych punktów we wszystkich konkurencjach zagwarantowało minimalną przewagę nad klasą 1E1. Nagrodą za zwycięstwo klasy 1D był upominek ufundowany i przekazany przez Zespół Przystanek Obóz
🔹odpoczynek w hotelowym basenie wraz saunami i jacuzzi
🔹 intensywny dzień kończymy uroczystym ogniskiem na którym podsumowaliśmy naszą wycieczkę, ogłosiliśmy zwycięzców konkursów i przede wszystkim kontynuowaliśmy integracje klas. W końcu spędzimy razem następne 4 lata naszej edukacji 😉
Mimo tego, że już jutro nasza wycieczka dobiega końca to atrakcji ostatniego dnia nie zabraknie, ponieważ „Słowak” wyrusza na podbój „Padwy Północy” tj. miasta Zamość.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za dobiegający końca już wspólny wyjazd integracyjny, a w nowym roku szkolnym samych sukcesów w nauce oraz rozwoju indywidualnych zainteresowań.

"Słowacki" w podboju Roztocza!

Pierwszy dzień mają za sobą uczestnicy ZIELONEJ SZKOŁY z Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku w Otwocku ❗️
Za nami:
✅ spływ kajakowy rzeką Wieprz,
czyli wszystko to czego potrzebujemy do dobrej integracji uczestników wyjazdu.
Zachęcamy do śledzenia naszej strony. Wieczorem fotorelacja z drugiego dnia wycieczki!
Ps. Filmy z zajęć dostępne są w komentarzach pod postem.

Przystanek Obóz ze "Słowackim" vol.2

Czy wszyscy rozpoczęliście już nowy rok szkolny? Nowa szkoła, nowi rówieśnicy oraz wychowawcy? Dużo nauki, stresu i nurtujące pytanie: jak poradzę sobie w nowej szkole?
Po dwutygodniowej nieobecności na Roztoczu powracamy ze zdwojoną siłą, a razem z nami uczniowie Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku na drugi turnus wycieczki integracyjnej. Podczas tego turnus będziemy mieli przyjemność gościć na miejscu uczniów z klas 1C1, 1D, 1E1 oraz 1E2.
Zdaniem wychowawców wyjazd na pierwszą wspólną wycieczkę to doskonały czas na zintegrowanie klas, poznanie się oraz naładowanie „akumulatorów” do ciężkiej pracy i nauki w nowej rzeczywistości jaką jest liceum.
Pragniemy podkreślić, że LO nr III im. Juliusza Słowackiego tzw. „Słowak” to jedna z najbardziej prestiżowych szkół powiatu otwockiego i całej okolicy.
Jako organizator wyjazdu zapewniamy wszystkim naszym wycieczkom, koloniom, zielonym szkołom i obozom sportowym szereg atrakcji, które z całą pewnością pomogą wszystkim się zintegrować.
Podczas pierwszego dnia na Roztoczu naszym uczniom zapewniliśmy m.in.:
🔶 spływu kajakowego rzeką Wieprz,
🔶 gier zespołowych,
🔶 turnieju rywalizacji klas o Puchar Najlepszego wychowawcy „Wycieczki na Roztocze”,

Sen o Roztoczu!

Klasy I 'Słowaka” wjechały na wycieczkę do jednego z najpiękniejszych polskich regionów.
Roztocze jako geograficzna kraina posiada wyjątkowe walory przyrodnicze, kulturowe i historyczne. Charakteryzują ją gęste lasy, kolorowa mozaika falistych pól, rzadka zabudowa, cisza oraz wyjątkowy w skali kraju klimat i atmosfera.
To tu z ust naszego przewodnika mogliśmy usłyszeć wyjątkową pieśń – „Sen o Roztoczu” .
Już wkrótce galeria z pierwszego dnia pobytu na Roztoczu.

Zamość - polska perła renesansu!

Uczestnicy wycieczki – uczniowie Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku z malowniczego Roztocza udali się na zwiedzanie Zamościa.
W imieniu organizatora Przystanek Obóz serdecznie dziękujemy uczniom klas 1A, 1B oraz 1C2 za niezwykły wyjazd na Roztocze.
Z całą pewnością integracja klas tj. główny cel wyjazdu została osiągnięta.
✅ spływ kajakowy,
✅ turniej klas o Puchar „najlepszego wychowawcy wycieczki”
Gratulujemy wszystkim zaangażowania, a klasie 1B zwycięstwa!
✅ wycieczka do Zamościa,
Wychowawcom, nauczycielom oraz licealistom życzymy wielu sukcesów podczas czterech lat edukacji w III LO❗️

Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku
w podboju Zamościa - polskiej Padwy Północy.

🔸obrona twierdzy Zamość,
🔸historia Zamościa w opowiadaniu przewodnika.

Kolejny dzień i kolejne wyzwania przed uczniami otwockiego „Słowaka”

Drugi dzień naszej wycieczki integracyjnej na Roztocze stał pod znakiem wielu wyzwań nie tylko sportowych ale także organizacyjnych i komunikacyjnych.
Dzień rozpoczęliśmy od krótkiego marszobiegu w rytmu piosenek z filmu Rocky oraz rozciągania aby pobudzić nasze ciała do pracy.
Po pysznym śniadaniu ze szwedzkim stołem zastawionym aż po brzegi ruszyliśmy na start naszego kilkugodzinny spływu kajakowego. Na miejscu zostaliśmy wyposażeni w profesjonalny sprzęt: kapoki, wiosła, kajaki i pełni entuzjazmu ruszyliśmy na rzekę Wieprz. Na trasie nie były nam straszne mielizny, powalone drzewa, rozwidlenia czy wodospady. Po prawie 4h intensywnej pracy na rzece i kilku podtopionych kajakach udało nam się wszystkim dotrzeć do mety. BRAWO WY❗️Jesteśmy z was dumni 👊
Plan na drugą część dnia był równie atrakcyjny i intensywny jak przedpołudniowy wypad na kajaki:
🔹 Turniej Klas o miano Najlepszego Wychowawcy w Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku, a uczniowie klas 1A, 1B i 1C2 rywalizowali w trzech konkurencjach:
– Turniej siatkówki
– Turniej tenisa stołowego
– Gra Terenowa w poszukiwaniu skarbów Roztocza
Zwycięzca mógł być jednak tylko jeden.
Klasa 1B wygrała 2 z 3 konkurencji co w przeliczeniu na zdobyte punkty zagwarantowało im bezapelacyjną wygraną dla Pani Wychowawczyni w postaci upominku ufundowanego przez Przystanek Obóz.
🔹odpoczynek w hotelowym basenie wraz saunami i jacuzzi
🔹 intensywny dzień kończymy obozowym ogniskiem na którym podsumowaliśmy naszą wycieczkę, ogłosiliśmy zwycięzców konkursów i przede wszystkim kontynuowaliśmy integracje klas. W końcu spędzimy razem następne 4 lata naszej edukacji 😉
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za pełen emocji wspólny wyjazd integracyjny, a w nowym roku szkolnym samych sukcesów w nauce oraz rozwoju indywidualnych zainteresowań.

Tak się bawi, tak się bawi "Słowacki"!

Pierwszy dzień mają za sobą uczestnicy ZIELONEJ SZKOŁY z Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku ❗️
Za nami:
✅ poranny rozruch,
czyli wszystko to czego potrzebujemy do dobrej integracji uczestników wyjazdu.
Ps. Filmy z zajęć dostępne są w komentarzach pod postem.

Przystanek Obóz ze "Słowackim"

Dużo nauki, stresu i nurtujące pytanie: jak poradzę sobie w nowej szkole?
Doskonały sposób na dobre wejście w nowy rok szkolny wypracowało sobie Liceum Ogólnokształcące Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku
Klasy I „Słowaka” zdecydowały się na wyjazd klasowy na ZIELONĄ SZKOŁĘ na malownicze Roztocze 🇵🇱.
Zdaniem wychowawców wyjazd to doskonały czas na zintegrowanie klas, poznanie się oraz naładowanie akumulatorów” do ciężkiej pracy i nauki w nowym roku.